Czyli wszystko co się dzieje wokół...
przez martyna
#79018 czyli nieistotne, ze miasto czy gmina dofinansowuje tramwaj?
byl 100 lat wiec ma byc dalej? nie wazne, ze sie nie oplaca?
utrzymywac go z sentymentu?

to troche komunistyczne podejscie do sprawy
Avatar użytkownika
przez Rocco
#79021
martyna napisał(a):czyli nieistotne, ze miasto czy gmina dofinansowuje tramwaj?
byl 100 lat wiec ma byc dalej? nie wazne, ze sie nie oplaca?
utrzymywac go z sentymentu?

to troche komunistyczne podejscie do sprawy


zebys sie nie zes...ła z tym komunistycznym podejsciem , ciekawe jaki srodek komunikacji zaproponujesz tym wszystkim ktorze na 6 musza sie dostac do lodzi do roboty...?
przez moro
#79022
Analla Oralles napisał(a):
moro napisał(a):po co sztuczne utrzymywanie czegos co jest nierentowne?
skoro sie nie oplaca, zamiast do tramwaju dokladac jakies pieniadze to po prostu go zlikwidowac

tak uwazam



a pieniadze , które z tego będą wezmie sobie moro z rodzina....



w ogole nie rozumiem zwiazku z tematem
nie mam zamiaru brac pieniedzy ale mam propozycje dla Ciebie;
zawsze mozesz dofinansowac linie 46 ze swoich pieniedzy :lol:

milego dnia
Avatar użytkownika
przez sledzik
#79033 wg mnie powinien zostać na 100%
dojazd do zgierza w śnieżyce to autobusem 2-3 godziny, tramwajem jedna...
Avatar użytkownika
przez milo
#79037
sledzik napisał(a):wg mnie powinien zostać na 100%
dojazd do zgierza w śnieżyce to autobusem 2-3 godziny, tramwajem jedna...


pod warunkiem ze jedzie to raz
a dwa, chyba nie ma sensu doplacac dla tej jednej godziny 800tys zl rocznie...
przez darek71
#79044 Dziennie oczywiście falami jeździ około 1000osób na odcinku Ozorków-Zgierz-Ozorków. To głównie uczniowie i ludzie, którzy muszą dojeżdzać do nie najlepiej płatnej pracy w Ldz lub Zgierzu. Ciekawe byloby ich zdanie w tym zakresie.
Próbuje sobie wyobrazić te autobusy smrodzące i wijące się po powykręcanych uliczkach Ozo, przystanki dodatkowe nie mówiąc o przystankach na trasie jedynce i scigające się z gemarami, piatkami i innymi o miejsce przy przystanku na trasie no i te korki na jedynce, Tiry kotłujące się przy przystankach i osobówki z Ozo do Zgierza pauzujące co przystanek. A potem Helenówek i korek z Łodzi do Proboszczewic.

Ozorków powinien dopingować Gmine Zgierz chociaż ta ma mało udziałów ale bardziej powinno gminie zalezec aniżeli udzialowcowi Miasto Zgierz, które ma 2 pulę po Ldz udziałów aby doprowadzić do pozyskania środków na Ozorkowski "ŁTR" bo byłaby nawet strategiczna sprawa dla Ozo. No ale trzeba przekonać Zgierz najpierw do wspólnego stanowiska dla Łodzi a potem otworzyć drogę po środki.
Avatar użytkownika
przez Analla Oralles
#79045
moro napisał(a): zawsze mozesz dofinansowac linie 46 ze swoich pieniedzy :lol:


otóź właśnie dofinansowywuje ze swoich i chce , żeby została !



milo napisał(a): chyba nie ma sensu doplacac dla tej jednej godziny 800tys zl rocznie...


jest sens i bardzo chce to robić !
Avatar użytkownika
przez RomanDTR
#79052 jak jest śnieżyca to tranwaje wogule niejeżdza !! a autobusy tak !! jak wczesniej wspomniałem nowe autobusy maja norme Euro 5 i niema mowy o zatrówaniu środowiska !! autobusem szybciej pewniej wygodniej i niekiedy bardziej bezpieczniej !
Avatar użytkownika
przez milo
#79067
Analla Oralles napisał(a):jest sens i bardzo chce to robić !


To przelej na konto UM te 800tys i po sprawie ;)