Czyli wszystko co się dzieje wokół...
przez tom
#79408 nie jestem z koziej, ale dla mnie to raczej ulica dojazdowa do 1 oraz do cmentarza... jakoś bardzo szeroka nie jest, żeby tam parkować auta... jakby może obniżyć te wysokie krawężniki... i załatać dziury... zresztą co to ma wspólnego do 46????? pewnie autobusy, lub "ktoś" zgłosił i postawili znak.

ps. nie jest wycieczką, ale kto nie korzystał z autobusów? dobrze, że są i jeźdzą, chociaż jeźdzą jak chcą... Jeśli masz zastrzeżenia do stanu technicznego zawsze możesz to zgłosić, bo wątpie, że wszystkie autobusy na opale jeźdzą...
"
ps.2 widze wiek 40 lat, także forma "na TY" jako do użytkownika :)
przez Miki
#79669 Prędzej czy później 46 i tak zostanie zlikwidowany. Tym bardziej że przejeżdża on przez 3 miasta jak wiadomo, a dla Zgierza i Łodzi jest on wybitnie nieopłacalny te miasta mają ze sobą lepsze połączenia. Dla Ozorkowa finansowo zresztą też opłacalne to nie jest, nie ma co ukrywać. Można by jakoś zlikwidować ten problem przez puszczenie łódzkiego MPK ale Ozorków musiałby pewnie w całości pokryć koszty takiej linii.
A co do prywatnych linii autobusowych to konkurują one ze sobą nie do końca dbając o pasażera. Mogłyby się postarać i chociaż swoje rozkłady opracować. Do tej pory nie potrafię się połapać w tym jak one jeżdżą w niedziele. W razie likwidacji 46 mogłyby dać dodatkowy kurs np o 5. W ogóle wiecie może czy miasto ma jakiś wpływ na prywatne linie ? Nie mogłyby wymóc na nich unormowania i opracowania rozkładów??
przez tom
#79673 ale co jak co rozkład mógłby być ! aura potrafi o czasie, city bus potrafi, nawet autobusy przez sokolniki i te do leźnicy jadą o czasie, a normalne jak się chce tak jedzie:/
przez myha
#79686
Rocco napisał(a):miastu sie nie opłaca ale ludziom sie opłaca...!
wez mi to wyltumacz? chcesz dokladac ze swojej kasy ? mysle ze miasto srednio interesuje co sie ludziom oplaca
przez zbylug
#79780 Ja nie jestem za zlikwidowaniem 46 a wręcz przeciwnie!!
Moim zdaniem to linia tramwajowa powinna być wyremontowana, wtedy tramwaje do łodzi by nie jeździły 1,5h ale godzine lub krócej.
Autobus też jedzie godzinę ale niestety poza ozo nie zabiera po drodze ludzi np ze Słowika.
Jak zlikwiduja 46 to jak mają dojechać do szkoły dzieci ze Słowika czy Emilii?
Z tego co wiem to autobusy kursują tylko do godzin wieczornych a tramwajem mogę jeszcze przed 24 wrócić z miasta do domu, to samo rano. Niestety prywaciarze kursują tylko!! w godzinach w których ludzie jadą do lub z pracy/szkoły a co wcześnie rano lub późno wieczorem?? pięta/palec
Puszczenie lini autobusowej np MPK do Ozo to dodatkowe zakorkowanie i tak juz zakorkowanej i dziurawej "1" a zimą jak na Lućmierzu stanie TIR to powodzenia życzy kominiarz hehe
przez Miki
#79783 Wszystko fajnie tylko że wyremontowanie tak długiej linij tramwajowej idzie w dziesiątki milionów złotych.. kto na to da pieniądze. Miasto nie ma więc nie da, a łódź nie będzie na pewno opłacać nie rentownej linij tramwajowej..
przez ludek
#79785
Miki napisał(a):Wszystko fajnie tylko że wyremontowanie tak długiej linij tramwajowej idzie w dziesiątki milionów złotych.. kto na to da pieniądze. Miasto nie ma więc nie da, a łódź nie będzie na pewno opłacać nie rentownej linij tramwajowej..



popieram zbylug...

obciąć diety i inne "dodatki" i wyremontować linię... da się? da.
poza tym w unii jesteśmy. ponoć tak miało być fajnie...
Avatar użytkownika
przez blobby
#79789 A ja powiem tak, gdyby tylko pomyśleć o tym by stworzyć linię 46 jako atrakcję turystyczną woj łódzkiego. Mielibyśmy praktyczne z użytecznym, ludzie mogli by jeździć dalej do szkoły, pracy, a turyści osobnym tramwajem się przejechać wykupując bilet w dwie strony. Nie można zniszczyć 46 bo jest to nasza wizytówka można tak powiedzieć.
przez abaddon
#79801 kwestia zastanowienia czy lepiej dopłacać z podatków do tramwaju w takiej postaci jakiej jest on teraz (od torowiska i rozklekotanych zwrotnic sypią się okoliczne domy nie wspominając o katordze mieszkających przy tych torach ludzi) czy wykorzystać te pieniądze na inwestowanie w miasto, bo jak na chwilę obecną się nie inwestuje, co innego gdyby linia została gruntownie wyremontowana i puszczone np. takie Pesy, wtedy miało by to sens, ale jakoś nikt się nie dogadał gdy ŁTR był budowany i zgierz i reszta wiosek (czytaj ozorków) nie miały kasy aby się dołożyć, więc wątpię aby nagle się znalazła kasa na taki projekt, co do prywatnego inwestora? zdecydowanie biznes nie pewny, stopa zwrotu z inwestycji na pewno byłaby zbyt mała i długotrwała, ale nie wiem czy ktoś to liczył, robił badania ile osób przesiadło by się z autobusów jeżdżących jak chcą na wygodne i szybkie tramwaje (patrz Pesa a nie te "nowe" niemieckie dżdżownice), pewnie nikt tego nie robił

podsumowując tramwaj w takiej postaci jak obecna nie ma racji bytu i oby zamknęli tą linie w cholerę, a panów prowadzących tramwaje wykazujących się daleko idącym deficytem intelektualnym wywalić na bruk za ich jazdę i brak szacunku dla ludzi
przez zbylug
#80000 Najlepiej wszystko zlikwidować a do Łodzi czy Zgierza sie rowerkiem dojedzie, można ?? można!!
abaddon napisał(a):kwestia zastanowienia czy lepiej dopłacać z podatków do tramwaju w takiej postaci jakiej jest
ja bym wolał dopłacić do wyremontowanego ekologicznegi i kursującego regularnie tramwaj niż do rozklekotanych prywatnych autobusów kursujących w/g rozkładu z kosmosu
"torowiska i rozklekotanych zwrotnic sypią się okoliczne domy nie wspominając o katordze mieszkających przy tych torach ludzi" = wyremontowane torowisko - koniec w/w problemów
"wykorzystać te pieniądze na inwestowanie w miasto" na co?? :lol: hahahahahaha nie wierze, no chyba że nowe władze.... to zwracam honor

A pieniądze na remont całej lini ŁTR były z Uni (z Pabianic do Ozo) tylko nie było sie komu dogadać kto potem ma tą całą linię utrzymywać, a kasa poszła koło nosa w wiekszości na zabezpieczenie chyba wykopalisk koło pałacu Poznańskiego (Tu mogę sie mylić)
Ostatnio edytowano środa, 23 lutego 2011, 14:03 przez zbylug, łącznie edytowano 3 razy
przez martyna
#80130
Miki napisał(a):A co do prywatnych linii autobusowych to konkurują one ze sobą nie do końca dbając o pasażera. Mogłyby się postarać i chociaż swoje rozkłady opracować. Do tej pory nie potrafię się połapać w tym jak one jeżdżą w niedziele. W razie likwidacji 46 mogłyby dać dodatkowy kurs np o 5.


tak, to wszystko pieknie brzmi;
tylko czy Ty Miki bedac wlascicielem takiej prywatnej linii "wypuscilbys" swoj autobus o godz. np 5-tej do Lodzi i z powrotem wiedzac, ze trase przejedzie jeden lub dwoch pasazerow?
bo ja nie
Avatar użytkownika
przez lysyozw
#80381
Maślak napisał(a):Zostawić! Przecież tramwaje są za darmo a w autobusie będzie trzeba bulić ;D


I to jest według mnie właśnie przemawiający argument za tym, żeby 46 zostało. Poza tym ludzie starsi nie wyobrażają sobie podróżowania innym środkiem transportu niż tramwaj. Nie dajmy likwidować wszystkiego ! Pływalnia też jest nie rentowna więc czy wobec tego tez powinniśmy ja zburzyć ?
przez Cherry
#80470
martyna napisał(a):tak, to wszystko pieknie brzmi;
tylko czy Ty Miki bedac wlascicielem takiej prywatnej linii "wypuscilbys" swoj autobus o godz. np 5-tej do Lodzi i z powrotem wiedzac, ze trase przejedzie jeden lub dwoch pasazerow?
bo ja nie


Wszechwiedząca Pani Martyno, dla Pani informacji jest autobus jadący o godzinie 5. do Łodzi, a dokładniej o 5.15 z Bugaja :mrgreen: