Strona 1 z 1

REGULAMIN

PostNapisane: środa, 18 lutego 2004, 09:40
przez OzoAdmin
1. Niezależny Serwis Internetowy Miasta i Gminy Ozorków – Ozorków.net udostępnia swoim użytkownikom możliwość korzystania z OzoForum, które jest miejscem wymiany informacji, komentarzy i myśli na różne tematy.

2. Dostęp do OzoForum posiada każdy użytkownik który dokona darmowej rejestracji. Rejestracja da Ci możliwość pisania nowych postów i odpowiadania na nie. Ograniczenie to zostało wprowadzone ze względu na niemiłe doświadczenia administratorów związane z wypowiedziami osób nie szanujących w najmniejszym stopniu zasad dobrego zachowania i kultury słowa.

3. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Serwis http://www.ozorkow.net nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na OzoForum.

4. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach OzoForum treści (lub odnośników do takich treści) sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz propagujących przemoc.

5. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach OzoForum treści (lub odnośników do takich treści) uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety.

6. Niedopuszczalne jest używanie przez tego samego użytkownika kilku kont. W przypadku wykrycia przez Administrację OzoForum takich działań, konta te natychmiast zostaną zbanowane.

7. OzoForum NIE JEST oficjalnym forum miasta Ozorków. Zatem wszelkie spostrzeżenia i uwagi pojawiające się na OzoForum nt. działania Urzędu Miasta lub Urzędu Gminy, instytucji im podległych oraz pracowników w/w jednostek, będą kasowane. Jeśli jednak chcesz się podzielić swoimi przemyśleniami to polecamy odwiedzić strony http://www.ozorkow.bip.net.pl http://www.ozorkow.bipst.pl oraz http://www.umozorkow.pl http://www.ug-ozorkow.pl i w razie potrzeby wysłanie maila na podane na w/w stronach adresy poczty elektronicznej.

8. Serwis http://www.ozorkow.net zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w pkt 4 i 5 Regulaminu, możliwe jest także wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do osób naruszających w sposób notoryczny pkt 4, 5, 6 i 7 Regulaminu w postaci usunięcia konta użytkownika lub/i zbanowania adresu IP z którego notorycznie łamane są zasady Regulaminu.

9. Serwis http://www.ozorkow.net dołoży wszelkich starań w celu prawidłowego działania serwisu oraz zobowiązuje się do udzielania pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących funkcjonowania OzoForum. Moderatorzy są osobami, których zadaniem jest doglądanie forum od czasu do czasu. Mają możliwość zmieniania treści lub usuwania postów oraz blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów w forum, które moderują. Generalnie czuwają aby ludzie nie schodzili z tematu w dyskusjach oraz nie publikowali nieodpowiednich materiałów. Pracę swoją wykonują bez otrzymywania żadnych apanaży, tak więc proszę zbytnio nie nękać ich pytaniami. Jeśli masz jakikolwiek problem z działaniem forum zapraszam do działu FAQ, gdzie znajduje się sporo odpowiedzi dotyczących funkcjonowania OzoForum.

10. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią OzoForum. Użytkownik korzystający z OzoForum automatycznie zgadza się na jego postanowienia.