OzoForum

Forum internetowe Ozorkowa i okolic
Teraz jest poniedziałek, 20 stycznia 2020, 19:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2016, 11:45
Posty: 1
Wpływ gier mających przemoc na psychikę dzieci
Watch Dogs 2 pobierz
Wzrastająca stale popularność gier internetowych, termin im składany oraz nasycenie gier brutalna władzą nie jest Tekken 7 do pobrania bez zarobku na psychikę dziecka.
Badania nad oddziaływaniem gier mających przemoc pokazują, że Halo Wars 2 do pobrania zainteresowanie w ostatniego Steep pobierz wzorca gry zwiększa agresywność graczy. Po przerwaniu gry zaobserwowano u graczy większą impulsywność w życiu, stosowanie innym wrogich intencji, zachowanie na zajęcie sobie nowych, większą kolekcję na sobie a Sniper Elite 4 pobierz znanych potrzebach oraz obniżenie zdolności eleganckich oraz prowadzeń prospołecznych. Również doświadczenia wykazują, iż dzieci odgrywające Killing Floor 2 do pobrania w partie, które płacą w kroki władz są obce na konieczności różnych typów, częściej okazują postawę "być" niż dzieci niegrające, są bardziej roszczeniowi i komercyjni, nastawieni na rywalizację, a ich trasy z rówieśnikami i grupą cechuje brak głębszych więzi emocjonalnych.
For Honor pobierz
Powodowane poprzez cztery amerykańskie stowarzyszenia ochrony zdrowia trzydziestoletnie badania doprowadziły do Cities Skyline do pobrania wydania w 2000 roku jednogłośnego oświadczenia dotyczącego przemocy medialnej, w którym sprawdzono, że "stare oglądanie przemocy ujętej w zasobach telewizyjnych, filmach oraz muzykach elektronicznych że zakładać do stałego wzrostu agresje i agresywnych zachowań i znieczulenia na przemoc w ciągłym życiu".

Psychologowie alarmują, że działanie rozrywek stanowi o wiele cięższe niż oddziaływanie przemocy widzianej w tv przede wszelkim a, że potrafią one interaktywną formę. Gracz podlega także wpływom innych wielkich mechanizmów, które nie powstają podczas oglądania tv, wśród których wypowiada się:

Aktywne uczestnictwo w rozgrywce komputerowej - gracz nie tylko ogląda przemoc, ale przede wszelkim samodzielnie jej tłumaczy na monitorze komputera przez bohatera, którym przekazuje.
Silna koncentracja na zabawie - gracz nie może jednocześnie tworzyć cokolwiek wyjątkowego, całkowicie interesuje się w wirtualny świat, co chyba mówić do zacierania granic między fikcją a rzeczywistością.
Możliwość wielokrotnego powtarzania gry - pozwala oswoić się i przyzwyczaić do znacznie ostrych scen. Przemoc staje się czymś znanym oraz nie wzbudzającym emocji. Kieruje zatem do akceptacji w konkretnym istnieniu takich zachowań, których polityk nie uznaje za przemoc, takich jak proponowanie, przezywanie, wyśmiewanie się.
Kojarzenie sile z nagrodą - agresja i destrukcja są nagradzane w muzykach komputerowych: zabicie kogoś pozwala iść do początku, zdobyć dodatkową broń, dodatkowe życie, za przejechanie przechodniów odnajduje się kolejne czynniki. Przemoc pozwala osiągnąć zysk w partii, daje poczucie masie i zwycięstwa. Zaangażowane w obecnego stylu zabawę dziecko dowiaduje się, że "zło bynajmniej nie jest takie straszne, i nawet potrafi żyć dość przyzwoite, gdyż stanowi pomocne".
Brak konsekwencji wirtualnych faktów w realnym świecie, np. szybka podróż pojazdem nie grozi śmiercią, antyspołeczne prowadzenia nie prowadza do utraty wolności.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL