OzoForum

Forum internetowe Ozorkowa i okolic
Teraz jest niedziela, 8 grudnia 2019, 03:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

W co chcesz zagrać?
Piłka nożna 42%  42%  [ 10 ]
Piłka siatkowa 58%  58%  [ 14 ]
Liczba głosów : 24
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 3 kwietnia 2007, 20:28 
Offline

Dołączył(a): sobota, 8 lipca 2006, 17:09
Posty: 181
Lokalizacja: Ozo
szpiq napisał(a):
no ok... ktoś musi coś ustalić ;)

PONIEDZIAŁEK - godz. 13.30 BOISKO W LASKU MIEJSKIM!

SIATKÓWKA! ;)

do podstawowego wyposażenia zawodnika należy w(ó)da ;)



15 lepiej :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 3 kwietnia 2007, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 27 lutego 2004, 20:09
Posty: 455
Lokalizacja: Ozorków os. AK
siatka a co do godziny moze nmmiedzy 15, a 16...??

_________________
„Statek jest bezpieczniejszy, gdy kotwiczy w porcie, nie po to jednak buduje się statki.” Paulo Coehlo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 4 kwietnia 2007, 20:14 
Offline

Dołączył(a): sobota, 8 lipca 2006, 17:09
Posty: 181
Lokalizacja: Ozo
wiec jak z ta godzinka :?: :!: :o


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 4 kwietnia 2007, 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 stycznia 2005, 17:48
Posty: 3356
Lokalizacja: Ozorków
ok to na 15 :) ale umówmy sie na 14.30 bo jak znam życie... kobiety sie spóźnią :P

_________________
Jestem Hejter . PL |YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 5 kwietnia 2007, 21:12 
Offline

Dołączył(a): sobota, 8 lipca 2006, 17:09
Posty: 181
Lokalizacja: Ozo
zeby tylko kobiety ... :lol:

[ Dodano: Pią Kwi 06, 2007 16:09 ]
tak więc kto się wybiera :?: :?: :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 6 kwietnia 2007, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 29 stycznia 2007, 14:00
Posty: 15
Lokalizacja: Ozorków
Nozna lepsza :P :P i nie na trzezwo, zecz jasna! :lol:

_________________
Zapraszam do odwiedzenia moich serwisów:
www.KOLEJOWA.oz.pl - NOWOŚĆ!
www.Gicior.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 6 kwietnia 2007, 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 stycznia 2005, 17:48
Posty: 3356
Lokalizacja: Ozorków
no to kto sie pisze niech sie wpisze hehe ;)

Poniedziałek godz. 14.30 Lasek Miejski

ja bede

_________________
Jestem Hejter . PL |YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 6 kwietnia 2007, 22:57 
Offline
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 września 2002, 11:47
Posty: 2696
Lokalizacja: Helenów
ja też będę

_________________
Pozdrawiam Michał Kowalski


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 6 kwietnia 2007, 23:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 stycznia 2005, 21:52
Posty: 633
Lokalizacja: Skądinąd
ja też nie :)

_________________
Pije bo chce, pije bo życie jest złe...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 7 kwietnia 2007, 00:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 stycznia 2005, 17:48
Posty: 3356
Lokalizacja: Ozorków
Rolsik skoro zrobiłes sobie taką przestrzeń dzięki avatarowi to żeby ją wykorzystać musisz pisać długie posty ;)

_________________
Jestem Hejter . PL |YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 7 kwietnia 2007, 01:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 10 marca 2007, 14:22
Posty: 78
Lokalizacja: Koniec świata
Cytuj:
www.Gicior.com
Ciekawe :lol:

_________________
"Miłość podcina mi nogi i dodaje skrzydeł" Dla wszystkich pozdrowienia - Tozia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 8 kwietnia 2007, 20:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 stycznia 2005, 17:48
Posty: 3356
Lokalizacja: Ozorków
Ludzie, nastały dla Ozorkowa ciężkie czasy.
Kto wie...
może i najcięższe w całej jego historii.
Nasza strona przestaje istnieć,
a więc apeluję...
o jutrzejsze dyngusowe spotkanie
i rozegranie
OSTATNIEGO
MECZO - SPOTKANIA
OZOFORUMOWICZÓW
o ile mogę tego słowa jeszcze używać :cry:

godz. 14.30
LASEK MIEJSKI
SIATKÓWKA

mimo deszczu i wiatru i zimna...
pozostańmy z naszym kochanym forum
DO KOŃCA!

_________________
Jestem Hejter . PL |YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 8 kwietnia 2007, 21:06 
Offline

Dołączył(a): sobota, 8 lipca 2006, 17:09
Posty: 181
Lokalizacja: Ozo
w noge tez moge zagrac :wink:

ale na bramce stac nie bede :lol:


Ostatnio edytowano niedziela, 8 kwietnia 2007, 21:11 przez Milka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 8 kwietnia 2007, 21:12 
Offline

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2007, 10:47
Posty: 61
Lokalizacja: kraina Oz ;]
śnieg ma padac.... 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 8 kwietnia 2007, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 23 października 2006, 21:00
Posty: 6
Lokalizacja: mars
ciekawe czy wszyscy przyjda jak sie zapowiadali wczesniej :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL