OzoForum

Forum internetowe Ozorkowa i okolic
Teraz jest sobota, 7 grudnia 2019, 14:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 10 września 2007, 20:15 
Offline

Dołączył(a): poniedziałek, 19 grudnia 2005, 20:05
Posty: 155
Lokalizacja: Ozorków
a wracając do tematu: zrobiło się zimno, to i wszyscy siedzą i klepią w klawiaturę :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 10 września 2007, 20:32 
Offline

Dołączył(a): środa, 5 września 2007, 13:17
Posty: 19
Lokalizacja: Ozorkow
nom.. ;) a ja sam zrobiłem sobie fryzurę, sam się obciąłem nożyczkami ;) i wyszło nawet normalnie, a to już coś ponieważ ja nie mam zdolności manualnych ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 10 września 2007, 21:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 czerwca 2006, 23:11
Posty: 1711
Lokalizacja: krainaWina
A ja nie mam co robić... cóż... znów leń mnie łąpie na stare lata...

_________________
Wyposażenie kuchni i łazienek w dobrej cenie,
Nowoczesna i niespotykana armatura - www.dobralazienka.net


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 10 września 2007, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2004, 07:58
Posty: 630
Lokalizacja: Gdzież tam
a gdzie sobie ta fryzure zrobiles ?? :P

_________________
Prędzej czy później cmentarze są pełne wszystkich...
You got a fast car.
I remember we were driving driving in your car. The speed so fast I felt like I was drunk.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 10 września 2007, 23:04 
Offline

Dołączył(a): środa, 5 września 2007, 13:17
Posty: 19
Lokalizacja: Ozorkow
w domu ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 10 września 2007, 23:18 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 28 kwietnia 2005, 23:19
Posty: 852
Lokalizacja: Ozorków
darek17 napisał(a):
Mnie nikt nie zna :)


ja znam ;p


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 11 września 2007, 08:11 
Offline

Dołączył(a): wtorek, 17 września 2002, 12:49
Posty: 1141
Lokalizacja: kozia noga
[quote="muszkin"]no chyba ze celowo sie pomyliles[/quote]
lepsi hipisi niz legionowcy rozpieprzajacy wszystko co widzą ;/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 11 września 2007, 09:30 
Offline

Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 21:54
Posty: 368
Lokalizacja: z tamtad
to ja poprosze o chaos

zaglada..... :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 11 września 2007, 15:00 
Offline

Dołączył(a): poniedziałek, 28 lutego 2005, 20:42
Posty: 658
Lokalizacja: ozorków
nie lubie brudasów :lol: znam cie darek nawet moze o tym nie wiesz .w koncu z alejek jestem ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 14 września 2007, 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2004, 07:58
Posty: 630
Lokalizacja: Gdzież tam
a darek zyl w slodkiej uludzie ze jest anonimowy :)

_________________
Prędzej czy później cmentarze są pełne wszystkich...
You got a fast car.
I remember we were driving driving in your car. The speed so fast I felt like I was drunk.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 19 września 2007, 17:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 czerwca 2006, 23:11
Posty: 1711
Lokalizacja: krainaWina
to ja mam pomysła :P może foty ozonautów ?

_________________
Wyposażenie kuchni i łazienek w dobrej cenie,
Nowoczesna i niespotykana armatura - www.dobralazienka.net


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 19 września 2007, 17:52 
Offline

Dołączył(a): poniedziałek, 28 lutego 2005, 20:42
Posty: 658
Lokalizacja: ozorków
taa ciekawe kto by sie na to odwazyl :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 19 września 2007, 18:02 
Offline

Dołączył(a): niedziela, 20 maja 2007, 08:04
Posty: 230
Lokalizacja: Ozorków
ja.

_________________
prosze o usunięcie konta, przypomnialem sobie haslo do poprzedniego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 19 września 2007, 18:20 
Offline

Dołączył(a): środa, 21 września 2005, 07:03
Posty: 520
Lokalizacja: Ozorków
no to dawaj/... zakładaj temat i zobacz kto sie odwazy../

_________________
http://www.tylkomrok.pl/wp-content/uplo ... 498621.jpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 19 września 2007, 19:12 
Offline

Dołączył(a): wtorek, 17 września 2002, 12:49
Posty: 1141
Lokalizacja: kozia noga
:lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL