OzoForum

Forum internetowe Ozorkowa i okolic
Teraz jest sobota, 7 grudnia 2019, 12:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: taniec
PostNapisane: piątek, 22 lutego 2008, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 4 lutego 2007, 18:44
Posty: 159
Lokalizacja: mam to wiedziec ??
mam pytanie czy w naszym cudnym miescie Ozorkowie sa organizowane nauki tanca ?? chodzi mi o takie style jak: hip-hop, street dance, czy taniec nowoczesny

_________________
Mow co myslisz, mysl co mowisz ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: piątek, 22 lutego 2008, 01:10 
Offline

Dołączył(a): piątek, 16 lutego 2007, 11:19
Posty: 698
Lokalizacja: Ozorków
przemus :d ..dom kultury tam juz pare lat .jest :) ..no ale dla kobiet :d .nie wiem jak dla mezczyzn ..a co chcesz ? moge ci po znajomosci w Zgr zalatwic ..zespol tanczacy hh ogolno wojewodzki ;p


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: piątek, 22 lutego 2008, 08:57 
Offline

Dołączył(a): wtorek, 17 września 2002, 12:49
Posty: 1141
Lokalizacja: kozia noga
w moku jest;)

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 09:58 ]
nazywaja sie KIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: piątek, 22 lutego 2008, 09:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 4 lutego 2007, 18:44
Posty: 159
Lokalizacja: mam to wiedziec ??
Quecz napisał(a):
w moku jest;)

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 09:58 ]
nazywaja sie KIE


a wiecie kiedy oni maja moze jakies treningi ?

_________________
Mow co myslisz, mysl co mowisz ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: niedziela, 25 października 2009, 22:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 października 2009, 11:41
Posty: 13
Lokalizacja: Plac Jana Pawła II
hej KIE ma treningi napewno w pon w środe jest taniec break dance :) szczególy na priv :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: wtorek, 27 października 2009, 11:04 
Offline

Dołączył(a): piątek, 10 sierpnia 2007, 13:45
Posty: 526
Lokalizacja: ozorkow
ja przed weselem mialem nauczyciela z mdk i byl tak fajny ze przychodzil do nas do domu i nie musialem sie meczyc na oczach innych ale to nie hip hop raczej tylko walc wiedenski :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: wtorek, 27 października 2009, 20:20 
Offline

Dołączył(a): niedziela, 5 listopada 2006, 20:56
Posty: 281
Lokalizacja: Zewsząd
Albo odpal sobie jakies tutoriale hip-hopu czy c-walka na youtubie i juz :D :D :D

[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 20:24 ]
A tak poważnie, taki najblizej zlokalizowany, najkonkretniejszy zespol działa w zgierzu. Poszukaj sobie na nk goscia, ktory tam juz trenuje od baaardzo dawna. Mowia na niego Beczka, moze ktos zna to ci da namiary :p


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: wtorek, 27 października 2009, 20:30 
Offline

Dołączył(a): piątek, 10 sierpnia 2007, 13:45
Posty: 526
Lokalizacja: ozorkow
http://www.youtube.com/watch?v=d46Cn5WFlUk kolezka z ozorkowa battluje z chlopakami ze zgierza glowna lodzi itd wiec pewnie ma kontakty :)

[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 20:33 ]
http://www.youtube.com/watch?v=VODLyfmn ... re=related

[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 20:33 ]
http://www.youtube.com/watch?v=IWLzxFhF ... re=related

[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 20:38 ]
a to mistrzostwo poprostu:) http://www.youtube.com/watch?v=COgLQBZ2wrc


Ostatnio edytowano wtorek, 27 października 2009, 20:35 przez erysone, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: wtorek, 27 października 2009, 20:41 
Offline

Dołączył(a): niedziela, 5 listopada 2006, 20:56
Posty: 281
Lokalizacja: Zewsząd
przemek68, chcesz sprobowac w tym zgierzu, 1326388 - tu masz gg do tego beczki co chwile wczesniej pisałem. Paweł ma na imie. A tak poruszając dalej temat.. W tamtym roku w Zgierzu bylem na turnieju tanecznym.. i z jakiegoś małego miasta o nazwie Pułtusk przyjechał zespoł prowadzony przez młodą instruktorke, złozony z samych dziewczyn 15-16 lat. Ale szczerze? Chcialbym jeszcze raz zobaczyc ich występ. Zespoł nazywa sie TEMPTATION(o ile dobrze pamietam) a szkoła tańca, ktorą reprezentuje to show dance. Tak mi sie przynajmniej wydaje :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: taniec
PostNapisane: wtorek, 27 października 2009, 20:57 
Offline

Dołączył(a): piątek, 28 sierpnia 2009, 09:12
Posty: 17
Lokalizacja: wykop.pl
mistrzostwo!
http://www.youtube.com/watch?v=GNjiAUUNhkY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL